תיקון אופניים חשמליות פתח תקווה

'בבוקר לח בשנת תרל"ח עת בציר הענבים', מתחיל השיר המפורסם, 'יצאו מיפו על סוסים חמשת הרוכבים'. בין חמשת הרוכבים היה כזכור גם יואל משה סלומון מייסד פתח-תקווה. את הסוסים של שנת תרל"ח, החליפו מאוחר יותר כלי הרכב הממונעים, אולם כיום, סביר להניח כי חמישה רוכבים שהיו יוצאים מיפו, היו עושים זאת על גבי אופניים חשמליות. כן,רוכבי האופניים החשמליות כבשו בשנים האחרונות את הכבישים ואת המדרכות של כל הערים הגדולות במרכז, גם את אלה של פתח תקווה. עם העלייה במספר האופניים החשמליות, עלה באופן משמעותי גם מספר העסקים המציעים שירותי תיקון ואחזקה של אופניים חשמליות.

בשונה ממוסכים לרכב, הנדרשים לעמוד בתקנות מחמירות של משרד התחבורה ובקריטריונים של יבואני הרכב, כאשר מדובר בתיקון אופניים חשמליות, בפתח תקווה ובערים רבות אחרות, קשה מאוד לזהות את בעלי המקצוע הטובים. אל יקל הדבר בעינכם, כאשר אתם רוכבים במהירות של 25 קמ"ש  על הכביש, חשוב שתדעו שכלי הרכב שלכם טופל בידיים האמינות והמקצועיות ביותר. תושבי פתח תקווה אשר רוכבים על אופניים חשמליים, יודעים בדיוק על מי הם יכולים לסמוך בכל מה שקשור לתיקון ואחזקה של אופניים חשמליות.

החברה היא לא עוד חברה המציעה שירותי תיקון לאופניים חשמליות. החברה היא המפתחת והיצרנית של הקורקינטים המובילים בישראל. את הידע והניסיון שצברה החברה בפיתוח קורקינטים איכותיים, אמינים ומהירים המסוגלים להגיע לטווח של עד 40 ק"מ, במהירות של 25 קילומטרים לשעה, היא מעמידה לרשות בעלי אופניים חשמליים של יצרנים נוספים. בכך היא מאפשרת להם ליהנות מתיקונים ברמה גבוהה במיוחד ובמחירים סבירים. אם תוסיפו לכם את רמת השירות הגבוהה של אנשי החברה, תוכלו להבין מדוע היא החברה המועדפת על תושבי פתח תקווה לתיקון אופניים חשמליות.