תיקון אופניים חשמליות בקעת אונו

תחומי בקעת אונו, הכוללים את הישובים: אור יהודה, קריית אונו, גני תקווה, גת רימון, כפר מעש, סביון, גני יהודה, יהוד, מגשימים, נוה מונוסון, רמת פנקס, תל השומר, רמת אפעל וכפר אז"ר, הם אידיאליים לרוכבי אופניים חשמליות. המרחקים בתוך האזור עצמו, ארוכים לעיתים מכדי לצלוח אותם ברגל או באופניים רגילות, והשימוש בכלי רכב, בתחומים הללו, עלול להיות מסורבל בגלל עומסי תנועה, בעיקר באזורי המגורים הצפופים ובשעות העומס. בעזרת אופניים חשמליות, ניתן לנוע בקלות בתחומי בקעת אונו, לחסוך את מחירו הגבוה של רכב מנועי ואת מחיר הדלק, ולעקוף בקלות את פקקי התנועה. אחד מקווי הדמיון הבולטים בין שימוש ברכב מנועי לבין רכיבה על אופניים חשמליות הוא ששני כלי התחבורה הללו אינם חסינים לתקלות.

'מה כבר יכול להתקלקל באופניים חשמליות?'  אתם אולי שואלים את עצמכם. ובכן, למרות שמדובר במערכת פשוטה יותר מאשר רכב מנועי, גם בעלי אופניים חשמליות עלולים לסבול מתקלות שונות. רוב התקלות באופניים חשמליות מתגלות בדרך כלל בשלוש נקודות עיקריות: הגלגלים, המנוע והסוללה. הגלגלים, המהווים את נקודת המגע של האופניים החשמליות עם הכביש, עלולים להתעקם כתוצאה ממפגש עם סדקים בכביש או עם שפת המדרכה. המנועים, העומדים לפעמים בעומסים גדולים עלולים להישחק וגם סוללת הליתיום המספקת את הכוח לאופניים החשמליות, עלולה להיפגע.

לא משנה באיזה חלק של האופניים החשמליות שלכם התגלתה תקלה, אם אתם גרים באחד מישובי בקעת אונו, חשוב שתדעו כי מהיום יש לכם כתובת אחת, איכותית ואמינה בה תוכלו לטפל בה. החברה, יצרנית הקורקינטים החשמליים המתקדמים בישראל, תעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המנוסים שלה ואת הכלים הייחודיים, על מנת להבטיח תיקון מהיר, אמין ומשתלם של האופניים החשמליות שלכם.