קורקינט חשמלי תל אביב- מחיר

תל אביב היא עיר שיש בה כמויות גדולות של רוכבי קורקינטים חשמליים. הדבר נובע ממספר סיבות שהחשובה בהם היא העובדה שהעיר צפופה ויש בה כלי רכב רבים בכבישים. התוצאה מכך היא שאנשים מחפשים דרך להתנייד בעיר באמצעי תחבורה זולים, ממונעים ויעילים. הרשות העירונית משקיעה, משאבים רבים בתכנון ובביצוע של מסלולים שונים לרכיבה בעיר. החברה הישראלית, זיהתה את הצורך הגובר של רכיבה על קורקינטים חשמליים בעיר ובכל הארץ למעשה,ופיתחה קורקינט חשמלי איכותי שעונה על כל הצרכים העירוניים והבינעירוניים. בחנות הדגל שלה מוצעים לרכישה דגמים שונים של קורקינטים חשמליים מתוצרתה.

לקורקינט החשמלי של החברה יש מפרט מיוחד שנותן לו את העוצמה הדרושה לנסיעה של טווח של עד 40 קילומטר, ובמהירות של עד 25 קמ"ש. המרכב שלו מסיבי והגלגלים החזקים נותנים לרוכב את היציבות הגדולה והחשובה בשעת הרכיבה.לכן, כל מה שצריך לעשות זה ללבוש בגדים מתאימים ואביזרי מגן, ולצאת לרכיבה בשבילים ובדרכים המסומנים והבטוחים. בחנות של החברה יש דגמים רבים , ולכל דגם יש תג מחיר בהתאם לגודלו ולמפרט הטכני שלו. כל לקוח של החברה יכול לשדרג את הקורקינט באמצעות הזמנת פריטים נוספים כמו פנסים מיוחדים, סלי נשיאה , תיקים מהודרים, צמיגים מיוחדים ועוד.

מומחי המכירות ויועצי השירות יציעו את הכלים המתאימים לכל לקוח. תמיד יש אפשרות להתרשם בדף הפייסבוק או באתר האינטרנט של החברה, ואז להגיע לחנות כדי לראות את הקורקינטים ולקבל מידע על המחירים שלהם.קורקינט חשמלי מתוצרת החברה נמכר ללקוח עם אחריות של שנים רבות, ולחברה יש מחלקת שירות ותחזוקה מעולה שנותנת מענה לכל בעיה שהיא, כולל החלפת חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים. קורקינט חשמלי הוא כלי חסכוני מאוד, ולכן קנייתו משתלמת. המחיר שלו סביר ,וככל שעוברות השנים כך הוא מכסה את עלותו בגלל החיסכון בדלק, בביטוחים, בהוצאות חניה שהאדם מוציא על רכבים פרטיים.מה עוד שלמעשה, הקורקינטים עושים, במקרים רבים, את אותה העבודה.כך, שאין ספק כלל בכדאיות הרכישה שלו.