קורקינט חשמלי פעלולים

קורקינט חשמלי הוא כלי זריז ובעל כושר תמרון גדול מאוד. אחת המטרות המוצהרות שנלוות לייצור כלים אלו היא רכיבה למטרת הנאה וספורט. כמו כמעט בכל תחום מוטורי שהוא, יש צעירים ואחרים שמנסים לבדוק את גבולות היכולות והביצועים של הקורקינטים החשמליים. והם ינסו לבצע פעלולים שונים בעזרת הקורקינט. ככל שיהיו שיפורים טכניים במפרט ובייצור הכלי, כן הביצועים שלו יהיו יותר איכותיים. החברה הצליחה לתכנן ולייצר קורקינטים חשמליים בעלי יכולות נסיעה גבוהות ומתקדמות לאחר מחקר ופיתוח של שנים, שבמהלכם בוצעה השקעה כספית גדולה. נוצר דור חדש של קורקינטים בעלי מהירויות גבוהות, עם אפשריות רכיבה במהירות של עד 25 קמ"ש ולטווח של כ- 40 קילומטר.

יתרונות נוספים שיש בקורקינט שמיוצר על ידי החברה הינם בשלדה החזקה ובגלגלים האיכותיים שמותקנים בהם, הדבר נותן אפשרות לרכיבה יציבה של אנשים במשקלים שונים. מה שנותן יכולת ביצוע של נסיעות יותר מורכבות בתנאי שטח שונים. נסיעה אתגרית על קורקינט חשמלי צריכה להיעשות בזהירות מרבית, תוך כדי שמירה על כללים בטיחותיים מחמירים,לכן, צריך ללבוש מגני ידיים ורגליים ולהצטייד בכובע מגן, כדי להגן על האזורים העדינים שבגוף. קורקינט שבנוי בצורה מסיבית ישרת את בעליו בצורה עוד יותר טובה גם בשעת רכיבה בתוך הערים לצרכים מעשיים כמו, קניות, סידורים ועוד.

השירות של החברה מיועד לקהל הלקוחות שמגיע מכל הארץ, ומונה צעירים שמחפשים קורקינטים מאתגרים וחזקים, ומבוגרים שמחפשים רכיבה סולידית. אנשי הייעוץ והשירות ישמחו לתת מידע טלפוני מוקדם, וישמחו עוד יותר לארח את הלקוחות בחנות הדגל של החברה שממוקמת בתל אביב.לכל קורקינט יש מפרט אחר, ותג מחיר שמתאים לדגם שלו, ולכן המוכרים יעזרו לקונים למצוא את הכלי המתאים ביותר לטעמם ולצרכיהם. כלי הרכיבה ניתנים עם אחריות רבת שנים, כיאה לכלים איכותיים, ומחלקת השירות יכולה לתת מענה לכל תקלה, או בעיה מכל סוג שהוא, כולל החלפת חלקים מקוריים למי שזקוק לכך. הלקוח צריך לדעת שהוא עושה קניה טובה בחברה איכותית שגם נותנת גיבוי עתידי לשנים רבות. כך שהקניה תהיה טובה ומשתלמת.