קורקינט חשמלי מתקפל- מחירים

יותר ויותר אנשים בודקים את האפשרות לרכישת קורקינט חשמלי לצרכי תעבורה שוטפים, לצרכי בילוי, לספורט ועוד. הסיבות לכך הן מגוונות, אבל העיקריות שבהן הוא הצורך של רבים למצוא פתרון לנסיעה מהירה בתוך העיר הצפופה, שיש בה כלי רכב רבים בשעות רבות של היום.בעזרת קורקינט חשמלי האנשים מצליחים לעשות סידורים, קניות, פגישות ועוד מטלות במהירות ובצורה בטוחה. הקורקינט החשמלי קל לתמרון, זריז, ומסוגל לנסוע ללא הפרעה במסלולים שונים שהרשויות העירוניות מקצות לו. היות ולרשויות העירוניות יש מטרה של דילול התחבורה הפרטית בכבישים, והורדת זיהום האוויר שנובע מעודף מכוניות נוסעות, הרי שהן משקיעות כספים רבים ומאמצים בסלילת נתיבים מיוחדים.

קורקינט מתקפל מאפשר תמרון עוד יותר גדול. בכך שאפשר להסיע אותו בתחבורה ציבורית כמו רכבת, אוטובוסים, רכבות קלות ועוד. הוא גם יכול להיות מוחזק בתוך בתים ומחסנים של אנשים ובכך נמנעת גניבה שלו או של חלקים ממנו. אפשר להוסיף לכל אלה את היכולת שלו לנוע במקומות לא מישוריים ,דבר שמגדיל את הדרישה אליו גם בערים שיש בהם עליות ומורדות ובמקומות אחרים כמו מושבים או קיבוצים. קורקינטים חשמליים מתקפלים מגיעים בטווח מחירים של בין מאות לאלפי שקלים בהתאם לדגמים השונים המוצעים. היות ואוכלוסייה שונה מגילאים ומינים שונים משתמשת בקורקינטים ממונעים, הרי שיש מגוון גדול שלהם. החברה הישראלית פתחה מגוון גדול של קורקינטים חשמליים מתקפלים,וכל אחד יכול למצוא את הכלי המתאים לו.

בפיתוח של הקורקינט החשמלי הרגיל והמתקפל השקיע חברתנ, מחשבה וכספים רבים מאוד במשך מספר שנים, והשיפורים אליהם היא הגיע בתחום מאוד מרשימים. המנוע שיש בקורקינט שלנו הוא מנוע חזק שמקבל את כוחו מסוללות ליתיום מודרניות, וכל אלו מאפשרים נסיעה של עד 40 קילומטר במהירות של עד 25 קמ"ש. חלקים חיוניים בקורקינט אטומים למים וכך ניתן לרכב עליו גם בימי גשם ללא חשש לתקלות. לחברה מחלקות ייעוץ, מכירות ושירות מעולות שנותנות את מלוא השירות ללקוח . המחיר של קורקינט חשמלי מתקפל הוא סביר מאוד, ויכול להחזיר את ההשקעה בפרק זמן סביר בגלל החיסכון הכספי שהוא מביא עימו.