קורקינט חשמלי – מחיר

אנשים רבים שגרים בערים הגדולות והצפופות מחפשים פתרונות תחבורתיים פשוטים, זולים יחסית ונוחים. אנשים רבים אינם מסוגלים לנוע בכוחות עצמם. הם סובלים מבעיות בריאות שמונעות מהם הפעלת שרירים לאורך זמן, כמו שדורשים אופניים רגילות או הליכה. לאחרים פשוט אין זמן, והם רוצים לעשות את הסידורים שלהם במהירות הגדולה ביותר. קורקינטים חשמליים עונים על הצרכים של סוגי אוכלוסייה זו וגם אחרת. צריך גם לזכור שקורקינט חשמלי הוא כלי רכיבה כייפי ונעים שאפשר ליהנות מרכיבה עליו בגנים ,בפארקים , לאורך הטיילת בתל אביב וגם בשמורות טבע שיש בהם מסלולים מתאימים.משום כך קיימת עלייה ניכרת של אנשים אשר משתמשים בכלי התעבורה היעיל הזה.. טווח המחירים של הקורקינטים יכול לנוע בין מאות לאלפי שקלים. לפי רמת הגימור שלו והמפרט הטכני.

חברתנו תכננה, מתכננת ומייצרת קורקינטים חשמליים מסוגים שונים עבור לקוחות בכל רחבי הארץ. מהנדסי החברה עמלו מספר שנים והצליחו לייצר דגמים איכותיים של קורקינטים שמיוצרים בסטנדרטים אירופיים ובינלאומיים ותחת תקנים אירופיים. בכלי רכיבה אלו מותקנים מנועים איכותיים וסוללות ליתיום חזקות אשר מעניקות את העוצמה הדרושה לתנועה מהירה ובעלת כושר תמרון גדול. טווח הנסיעה יכול להגיע ל40 קילומטר כשהסוללה טעונה במלואה, וטעינה נוספת תארך מספר שעות לכל היותר. המהירות המרבית של הכלי יכולה להגיע ל-25 קמ"ש, ואפשר לנוע איתו גם בימים גשומים, מאחר והכלי אטום למים בחלקים החיוניים שלו, כך שהכלי הוא אידיאלי לשימוש במקומות רבים.

תודעת השירות של אנשי ועובדי החברה היא גבוהה מאוד, וכל לקוח מקבל התייחסות אישית שתספק מענה על כל שאלה. לקוחות חדשים אשר לא מכירים את תחום הרכיבה על קורקינטים חשמליים, וירצו לקבל מידע יקבלו יחס אדיב וסבלני, ויוסבר להם בפרוטרוט על נושאים שונים בתחום.מומחי החברה יעזרו לכל לקוח למצוא קורקינט שמתאים לצרכיו ולטעמו. הקורקינטים הם איכותיים מאוד וניתנים עם תעודת אחריות לשנים רבות. נוסף על כך לחברה יש מחלקת שירות ותחזוקה מעולה.שנותנת מענה לכל שאלה או בעיה של הלקוחות.