קורקינט חשמלי הוא כלי מאוד כייפי לרכיבה עבור בני נוער וצעירים. החוק מאפשר לבני נוער לרכב על קורקינטים ממונעי חשמל, ורבים מהם מנצלים את הגעתם לגיל המיועד הזה, ומבקשים מהוריהם שירכשו עבורם קורקינט חשמלי. החברה מייצרת קורקינטים חשמליים מעולים לנערים על פי תקנים אירופיים. החברה, שהיא חברה ישראלית, השקיעה כספים רבים בתכנון וייצור קורקינטים איכותיים מדגמים משופרים שיכולים לנסוע עד טווח של 40 קילומטר ובמהירויות של עד 25 קמ"ש. לקורקינטים יש מנועים חשמליים רבי עוצמה שמופעלים על ידי סוללות ליתיום מיוחדות, והם אלו שנותנים להם את היכולת התפעולית הזאת. בנוסף יש להם שלדה חזקה ומסיבית, וגלגלים איכותיים שנותנים לרוכבים עליהם את היציבות הנדרשת.

יש דגמים רבים של קורקינטים וחלקם מיועד לנוער. קורקינט חשמלי לנוער יגיע עם עיצוב מיוחד, צבעים והדפסים צבעוניים שונים, כך שהוא יתאים לרוח הצעירה של הרוכבים עליו. צריך לרכב על קורקינטים על פי חוקי התנועה הקיימים, וצריך להישמר מפני פגיעה בהולכי רגל. מגני ראש, ברכיים, מרפקים ועוד הם פריטי חובה, ויכולים להפחית נזקי חבלה מתאונות נפילה או החלקה. ככלל, צריך לנהוג בכלי הזה במידת הזהירות המתבקשת כדי, ליהנות מחוויות רכיבה ללא נזקים. נתן לראות קורקינטים לנוער בחנות המפעל שממוקמת בתל אביב בכניסה לנמל תל אביב..

מומחי השירות של החברה ייתנו מידע מפורט לכל מי שמתעניין ברכישת קורקינטים לנוער. תמיד יש אפשרות של עיון בעמוד הפייסבוק או באתר האינטרנט של החברה לצורך קבלת מידע ראשוני, ואחר כך מומלץ להגיע לחנות לצורך התרשמות מקרוב מהקורקינטים המוצעים. יש קורקינטים מתקפלים , והם אידיאלים לבני נוער שנוסעים בתחבורה ציבורית כמו אוטובוסים, והקורקינטים הללו גם יאוחסנו ביתר קלות בתוך הבתים או במחסנים שלהם. הורים לבני נוער יגיעו עם הצעירים לחנות, ושם יעזרו להם מומחי השירות למצוא את הקורקינט המתאים ביותר. מחירי הקורקינטים בחנות סבירים ובהתאם למחירי השוק, והקנייה תאפשר לצעירים ליהנות מרכיבה כייפית בפארקים, ולאורך טיילות ובשטחים כפריים מתאימים. הרשות המקומית מכשירה מסלולים רבים בשולי הכבישים למען בטיחות צעירים שרוכבים על קורקינט חשמלי לנוער..