קורקינט חשמלי- למכירה חדש

כל מי שמסתובב בעיר תל אביב מבחין כמעט מיד בעשרות אנשים אשר רוכבים על קורקינטים חשמליים ברחבי העיר. לפני שנים לא רבות התמונה הזאת לא הייתה קיימת ואפשר היה לראות רק מקרים ספורים שכאלו. מכאן, שהטרנד של רכיבה על קורקינטים חשמליים התעצמה בשנים האחרונות וקורקינטים, אכן, מהווים חלק נכבד בהתפתחות חשובה זאת. יש הרבה מודעות לשמירה על איכות הסביבה ומניעת זיהום האוויר במנועי בנזין וסולר שנעים בערים הצפופות, אולם הסיבה העיקרית והאמיתית שנותנת את הדרייב לרכישת קורקינטים חשמליים היא החיסכון הכספי הניכר שיש בצידה, והנוחות הגדולה של רכיבה בהם בתוך הערים האורבאניות שמלאות בכלי רכב.

במדורי הפרסום של רכבים יש סיווג של קורקינטים ואפשר למצוא שם לא מעט מודעות כמו" קורקינט חשמלי – למכירה חדש מהניילונים". זו עוד דוגמא לכך שתחום הקורקינטים בארץ חם, נושם ופעיל. חברתנו – החברה זיהתה את המגמה ואת הצורך בקורקינטים חשמליים, ולכן פיתחה קורקינטים מתוצרת כחול לבן באיכות גבוהה והמשווקים לקהל לקוחות רב.הקורקינטים החדשים הללו מגיעים עם מנועים חזקים אשר נתמכים בסוללות ליתיום חדישות, וכל זה מאפשר נסיעות ארוכות עד לטווח של 40 קילומטר ללא טעינה, ובמהירויות של עד 25 קמ"ש. הרשויות המקומיות משקיעות כסף רב בסלילת נתיבי רכיבה לקורקינטים ואופניים חשמליים, מאחר והן מעוניינות בצמצום העומס בכבישים והפחתה בזיהום שמגיע מהמכוניות.

כיאה לחברה איכותית, חברתנו מאפשרת גישה למידע רב על עולם הקורקינטים, לכן, כל מי שמעוניין ברכישת קורקינט יקבל את מלוא תשומת הלב מאנשי הייעוץ והשירות שלנו. אנשים אשר זו להם הרכישה הראשונה בתחום, יקבלו תשומת לב מיוחדת, והדרכה מפורטת על טיפול ותפעול כלי הרכיבה הללו. התפעול שלהם הוא פשוט ונוח, וכל אדם בכל גיל יכול לרכב עליהם בביטחון רב, בתנאי שהוא שומר על כללי בטיחות חשובים.יש קורקינטים מסוגים שונים שמתאימים לאנשים בכל גיל ומין, ולכן כל אחד יכול למצוא את הקורקינט שהכי מתאים לו. יש כאלו שירצו לשדרג את הקורקינט עם פריטים ואביזרים נוספים, והדבר ניתן לעשות על פי הזמנה מסודרת.