קורקינט חשמלי למבוגרים למכירה – מחיר

יש יתרון אדיר ברכיבה על קורקינטים ממונעים בערים צפופות. ברור הוא שיש יתרון ענק בהתניידות בעיר צפופה על קורקינט ממונע איכותי ובטוח. היתרון הוא בחסכון בהוצאות כספיות, בזמן, במתח נפשי, ועוד.יש אפשרויות חנייה בלתי מוגבלות, ותמיד ניתן לאחסן אותו בבית או במחסן בעת שהוא לא בשימוש. המרכב נותן לרוכבים את האפשרות לרכב גם בשטחים לא מישוריים ומקומות שיש בהם עליות וירידות, ולכן יש להם ביקוש גם בקיבוצים וגם במושבים בישראל.

יש קורקינטים חשמליים שמיועדים לאוכלוסיית הגיל השלישי, וכל אחד יכול לבחור את הכלי המתאים לו ביותר. כלי הרכב האלו מצוידים במנועים חזקים שמסוגלים להסיע אנשים בעלי משקל לטווח ארוך במהירויות של עד 40 קילומטר לשעה. הסוללות המתקדמות נותנות להם טווח נסיעה שיכול להגיע עד ארבעים קילומטר והמרכבים שלהם הם חזקים ועשויים מחומרים מיוחדים שמסוגלים לנסוע בכל תנאי השטח, ולכן, הם גם נותנים יציבות והגנה מרבית לרוכבים.

ואפשר למצוא בחנות את כל הדגמים המוצעים לאנשים מבוגרים וגם לילדים וצעירים. אפשר להתרשם מהאתר של החברה לפני שמגיעים לחנות, וניתן לשוחח טלפונית עם נציגי השירות של החנות אשר ישמחו לעזור לכל קהל הלקוחות מכל הארץ במתן, הסברים, והדרכה בנושאים שונים הקשורים בעולם הקורקינטים הממונעים. צריך לזכור כי הקורקינטים הללו הם פרי פיתוח החברה אשר השקיעה בפיתוח מספר שנים, ואשר כל מטרתה הייתה לייצר את כלי הרכיבה האלו ברמה הגבוהה ביותר והאיכותית ביותר. יש יתרונות רבים לקורקינטים של החברה וזאת בגלל שיש להם מנועים חזקים, מרכב חזק, סוללות ליתיום מהדור החדש ויכולת נסיעה בתנאי מזג אוויר גשומים ,מאחר והסקוטר אטום כולו למים. כל היתרונות הללו מהווים השקעה מעולה לטווח ארוך שיש בצידה חיסכון משמעותי קבוע בהוצאות דלק,ביטוחים, חנייה,וכן בזמן נסיעה ועוד.