קורקינט חשמלי – כמה עולה?

קשה לנוע ברכב בתוך עיר כמו תל אביב. הכבישים צרים ודחוסים ברוב שעות היום, וקשה למצוא מקומות חניה. תושב העיר אשר רוצה לצאת לסידורים משקיע זמן רב והרבה אנרגיה בנהיגה, בעמידה בפקקים ועוד, ולכן, רבים מחפשים פתרונות תחבורתיים שיקלו על החיים. קורקינט ממונע הוא אחד הפתרונות הטובים שאפשר למצוא. הוא נייד, קטן, בעל כושר תמרון, אפשר לקפל אותו ולנייד אותו ברכב ממקום למקום. המחיר שלו הגיוני וסביר, וההשקעה בו משתלמת לטווח ארוך בגלל החיסכון הכספי שהיא יוצרת. מחירים של קורקינט חשמלי יכולים לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים, והם נמדדים על פי סוג הקורקינט.

חברתנו היא חברה ישראלית אשר מתכננת ומייצרת קורקינטים חשמליים באיכות בינלאומית גבוהה ובתקנים אירופיים מתקדמים. בקורקינט הישראלי הושקעו אלפי שעות פיתוח וכסף רב על מנת לייצר מוצר איכותי שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל קנה מידה. החומרים שמהם עשוי הקורקינט הם מהאיכות הגבוהה ביותר. המנוע החשמלי שבו מספק עוצמה גדולה שמאפשרת נסיעה של עד 25 קמ"ש לטווח של כ-40 קילומטר. המנוע נתמך בסוללת ליתיום מתקדמת, כך שהקורקינט מתאים לרכיבה במישור ובשטח הררי כאחד. הוא אטום למים, ולכן, ניתן לרכב עליו גם בימים גשומים. לחברתנו קהל לקוחות גדול שמגיע מכל קצוות הארץ.

אפשר להשיג מידע רב ופרטים אחרים נוספים במספר דרכים. באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של החברה ניתן לראות תמונות ולקבל מידע חשוב, ונציגי השרות שלנו ישמחו לתת הסברים, הדרכה וטיפים בנושאים שונים הקשורים בתחום. ניתן להגיע אל החנות שלנו בתל אביב ולהתרשם מקרוב מהכלים ומהמחירים שלהם.. ניתן לקבל קורקינט במחירים זולים יחסית, וניתן לשדרג קורקינטים שונים על ידי תוספות שונות, שיעצימו את חווית הנהיגה בהם. כל אחד צריך למצוא את הקורקינט המתאים לו ביותר מכל הבחינות, ויועצי השירות ישמחו לעזור לו בבחירה. כל זאת על מנת שהוא יבצע קנייה טובה ונכונה שתאפשר לו ליהנות מהכלי בעת רכיבה לסידורים בעיר או להנאה בפארקים, בגנים או לאורך הטיילת בעיר תל אביב. בסופו של דבר הקנייה משתלמת מאוד לטווח ארוך.