יצרני קורקינטים רבים מנסים כל העת לשדרג את איכות הקורקינטים על מנת שיהיה אפשר להשתמש בהם למטרות שונות, ולצרכים מרובים, ובצורה כזאת לגרום לעוד אנשים לרכוש אותם. אחד מהדברים החשובים מאוד ללקוחות רבים זה טווח הנסיעה,מאחר ואף אחד לא רוצה להיתקע באמצע סידורים בעיר עם קורקינט שהסוללה שלו נגמרה, ולכן יש השקעה רבה מאוד בנושא הזה. החברה הישראלית פיתחה דור חדש ומודרני של קורקינטים חשמליים אשר מאפשרים נסיעה רצופה עד ל 40 ק"מ. החברה משתמשת בסוללות ליתיום איכותית מהדור החדש שנותנות למנוע את הכוח הגדול שהוא זקוק לו, וכך מושגות התוצאות המרשימות.קורקינט חשמלי לטווח נסיעה ארוך ישרת עוד יותר טוב את בעליו.

השימוש בקורקינט חשמלי מתאים מאוד לכל מי שרוצה להסתובב בעיר הצפופה, ולא מוכן לעשות זאת ברכבו הפרטי בגלל הצפיפות בכבישים, או בגלל ההוצאות הכספיות שכרוכות בדלק, בתשלומי חניה ועוד.קורקינט חשמלי- בעל טווח נסיעה ארוך ישרת את המטרה, אבל לא רק לנסיעה בערים. אפשר להשתמש בו גם לנסיעה בחיק הטבע, בפארקים שונים ובכל מיני מקומות שיש שם אפשרות נוחה ובטוחה לרכיבה. הרוכבים על הקורקינט מגיעים מכל שכבות הגיל ומבני המין השונה כך שהכלי הוא נגיש וטוב לאנשים רבים.החברה מייצרת דגמים שונים למשתמשים שונים, וכל הדגמים הם באיכות גבוהה ועל פי תקנים אירופיים מחמירים.

לקורקינטים של החברה יש מכלול תכונות שעושות אותם קלי תנועה, בעלי כושר תמרון גבוהים וגם בטוחים מאוד לרכיבה.מומחי המכירות של החברה יכולים לעזור לכל לקוח למצוא את הקורקינט המתאים לו ביותר, והמטרה היא שהוא יבצע רכישה איכותית שתשרת אותו לזמן ארוך בצורה הטובה ביותר. הקורקינטים מגיעים עם אחריות מתאימה לשנים רבות, ולחברה יש מחלקת שירות ואחזקה מקצועית שנותנת מענה לכל בעיה שמתעוררת לאחר הקניה. קניית קורקינט חשמלי כדאית מאוד לכל מי שמוציא סכומי כסף גבוהים בנסיעות השונות שלו בעיר ברכבו הפרטי. אין לקורקינט הוצאות לדלק, לחניה, לביטוח, לטיפולים ותיקונים במוסך כמו לרכב פרטי, ובסופו של דבר החיסכון יהפוך את ההשקעה בקנייה לכדאית מאוד.