קורקינט חשמלי חדש – מחירים

כל מי שחי בעיר הגדולה יודע שאחת הבעיות הגדולות שקיימות היא הנסיעה בעיר בשעות העומס. אפשר להיתקע במכונית ולעבור מאות מטרים בפרק זמן של שעה או יותר. וכאשר יש תאונת דרכים או מפגע בטיחותי אחר בכביש, אז הזמן שמבלים בפקק הוא בלתי נסבל. קורקינט חשמלי הוא פתרון מצוין שיכול למנוע בדיוק את המצבים הללו.אנשים רבים מוכנים לשלם מחיר סביר עבור רכישת קורקינט, ובלבד לא להיקלע לסיטואציות כאלו כפי שהן קורות פעמים רבות. למעשה, תשלום עבור קורקינט הוא השקעה משתלמת , מאחר ויש חיסכון עצום בהוצאות של דלק, חניה, ביטוח ועוד, ויש עוד מספר בונוסים. בונוס ישיר של חווית נהיגה על קורקינט בסופי שבוע, ובשעות הפנאי, ובונוס עקיף שהוא תרומה לאיכות הסביבה ולמניעת זיהומי אוויר.

כשמנתחים את כל הפרמטרים הללו מבינים מדוע המכירות של קורקינטים חשמליים נמצאים בעלייה . יש קורקינטים שונים בגדלים, בעיצובים ובפרמטרים רבים. לכן טווח המחירים של קורקינט חשמלי חדש יכול לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים. בהתאם לרמת הגימור שלו ולמפרט הטכני שלו.קורקינטים נבדלים זה מזה ברמת המסיביות שלהם. בגודל המנוע ובסוללות השונות שנותנות את הכוח למנוע. יש קורקינטים לצעירים ולמבוגרים, יש כאלו שאפשר לנוע איתם במקומות מישוריים ובמקומות הרריים ולכן כל קורקינט חשמלי חדש- יישא תג מחיר שונה מאחר.

חברתנו  מייצרת קורקינטים כחול לבן אשר מיוצרים באיכות קפדנית ותחת תקנים אירופיים. הקורקינטים המובילים שלה הם בעלי איכויות גבוהות מאוד ומובילות בכל העולם. יש להם יכולות פנטסטיות של אפשרות נסיעה ללא טעינה עד לארבעים קילומטר, ואפשרות להגיע למהירות של 25 קמ"ש. קורקינטים רבים מתקפלים ומאפשרים אחסון במכוניות, בבתים ובמחסנים, כך שיכולת התמרון של בעליהם היא גבוהה מאוד. ניתן לראות ולהתרשם ממבחר גדול של דגמים בחנות החברה בתל אביב. קורקינט חשמלי חדש נמכר במחירים שונים, ותמיד אפשר לשדרג אותו על ידי תוספות כמו. גימור מהודר,. פנסים שונים, בולמי זעזועים, בלמים יותר איכותיים ועוד. כל אחד ירצה לשדרג את הקורקינט הפרטי שלו על פי טעמו וצרכיו, והחברה תדאג לעשות זאת.