קורקינט חשמלי הכי חזק

יש סוגים רבים של קורקינטים בעלי מפרטים וצורות שונות. ללא ספק הטובים מבין כל אלה מיוצרים על ידי החברה הישראלית מהנדסי החברה מתכננים ומפתחים דגמים שונים שנועדו למטרות רכיבה לגילאים שונים. הקורקינטים של Range מתאימים גם למי שגר במקומות שאינם מישוריים ויש בהם עליות ומורדות.אותם אנשים יעדיפו לקנות קורקינטים בעלי מרכבים מסיביים ומנועים בעלי כושר סחיבה גדול. בקורקינטים חשמליים מתוצרת החברה יש סוללות ליתיום מיוחדות שמאפשרות את כל ההנעה הזאת , והביצועים של הכלים מגיעים לכדי מהירות של עד 25 קמ"ש ולטווח נסיעה של עד 40 קילומטר.

לקוחות רבים מעוניינים לקנות את המוצרים הטובים ביותר שאפשר למצוא, ולכן, החברה מציעה קורקינט חשמלי הכי חזק שיש בשוק, במחיר שווה לכל כיס. הקורקינטים יכולים לנוע גם בימים גשומים מבלי שייגרם להם תקלות של חדירת מים למנועים או לסוללות, מאחר והן אטומים לחדירת מים, ולכן, נתון זה רק מוסיף לאטרקטיביות של הקורקינט. ניתן להתרשם מהמבחר הגדול שיש בחנות מתוך עיון באתר הפייסבוק של החברה ואתר האינטרנט. בנוסף, ניתן אפשר להתקשר ולקבל פרטים דרך הטלפון,אנו  ממליצים להגיע לחנות, לראות את הקורקינטים, להתרשם ולרכוש. מומחי השירות יסייעו ככל יכולתם בהרבה אמפטיה וסבלנות ללקוחות, על מנת שיוכלו לבחור את הכלי המתאים ביותר מבחינתם.

החברה מייעדת את מוצריה לקהל לקוחות רב ,ולכן תודעת השירות שלה היא גבוהה. החברה מייצרת את הקורקינטים מחומרים מעולים ותחת בקרת איכות מחמירה, לכן היא נותנת אחריות רבת שנים על המוצרים שלה. בנוסף יש לה מחלקת שירות ותיקונים אשר תיתן מענה לכל בעיה או תקלה שעלולות לקרות מסיבות שונות, כך, שכל רוכש יכול להיות בטוח שיש לו אחריות מתמשכת של החברה לכל המוצרים שלה. מנהלי החברה קשובים לצרכי הלקוחות, וינחו את מומחי השירות וההדרכה לתת טיפים, הסברים ומידע רב שקשור בעולם הקורקינטים החשמליים. המוצרים המעולים השירות המקצועי והאדיב ידרבן לקוחות רבים לבצע רכישה בחברה, וזאת תהיה השקעה שתצדיק עצמה זמן רב.