קורקינט חשמלי- איך לבחור?

יש הרבה דגמים של קורקינטים חשמליים שנמכרים בחנות של החברה בתל אביב. כל הקורקינטים הינם איכותיים ומיוצרים על ידי החברה על פי תקנים אירופיים חמורים, ולכן הדגמים המוצעים שם הם איכותיים ויכולים להתאים לאנשים בטווחי גילים שונים. יש דגמים שונים ומגוונים שמתאימים לבנים , לבנות, למבוגרים ועוד. לכן בראש וראשונה כל אחד צריך לבחור קורקינט שמתאים למידות ולמשקל שלו. הקורקינט צריך להיות מותאם לרוכב עליו מאחר, והנהיגה בו דורשת תנאים בסיסיים חשובים ביניהם גובה מתאים, יכולת אחיזה, יציבות על המרכב ועוד. אין טעם לקנות לצעיר קורקינט שמתאים למבוגר, ולהיפך.

לקורקינטים של החברה יש מנועים חזקים שמאפשרים להם רכיבה לטווח ארוך של עד 40 קילומטר ללא טעינה, וכן נסיעה במהירויות של עד 25 קמ"ש.הם בנויים חזק ומחומרים קשוחים וקלים ולכן הם קלי תנועה ובעלי כושר תמרון גבוה. הם מתאימים מאוד לנסיעה בתוך ערים צפופות במסלולים שנסללו במיוחד עבורם ועבור רכבים דו גלגליים אחרים. העוצמה שלהם מספיקה גם למקומות שיש בהם מדרונות ושיפועים, וצריך לבדוק כל דגם לגופו. לקוחות החברה מגיעים מכל רחבי הארץ . החנות המרשימה של החברה ממוקמת ברחוב הירקון בכניסה לנמל תל אביב.

בחירה של קורקינט חשמלי מתאים נעשית על פי איכותו וגם על פי מחירו ותנאי התשלום עבורו. מחירי החברה הינם מחירים סבירים והוגנים, ואפשר לקנות דגמים שונים ולשדרג אותם. יועצי השירות ייתנו מידע רב לקונים בחנות על אפשרויות השדרוג, ניתן לקבל תוספות, כמו מתקני אחסון, פנסים, אמצעי בטיחות כנגד גניבות ועוד ציוד רכיבה משלים. יש צבעים שונים ויש קורקינטים שמגיעים עם הדפסים שמתאמים לבנות או לבנים. יש כאלו שניתן להוסיף להם ידיות מהודרות ועוד כל מיני פריטים חשובים. בכל מקרה, קנייה של קורקינט חשמלי היא קנייה שמצדיקה את ההשקעה לאורך זמן. יש חסכון תפעולי עצום ביחס לרכב פרטי, ורק בגללו כדאי לבצע את הרכישה, מה עוד שבמקרים רבים מבצע הקורקינט החשמלי את אותה העבודה כמו הרכב הפרטי.