סקוטר חשמלי- מחיר

סקוטר חשמלי או בשמו האחר קורקינט ממונע הוא כלי רכיבה פשוט, קל תמרון וקל לתפעול. הוא מתאים לאנשים מטווחי גילים שונים, ומשמש אותם לתנועה בתוך הערים, בפארקים, בגנים ובטבע. הרשויות העירוניות מעוניינות להגדיל את כמות הרכבים הדו גלגליים האלו בגלל שזה מוריד את הצפיפות בכבישים המרכזיים בלב הסיטי ובמקומות צפופים, וגם בגלל שזה מפחית משמעותית את זיהום האוויר שמגיע משריפת דלקים כמו בנזין וסולר במנועי הרכבים הפרטיים והציבוריים. מסלולי נסיעה לסקוטרים נמתחים לצידי כבישים ראשיים ובמקומות אחרים נוספים, והם מאפשרים תנועה מהירה ובטוחה לרוכבים. החברה פיתחה דור חדש של סקוטרים איכותיים והם נמכרים במחירים סבירים והוגנים.

הסקוטרים של החברה מיוצרים באיכות גבוהה ועל פי תקנים אירופיים, ולכן הם אמינים מאוד ומתאימים לרכיבה ממושכת. המנועים שלהם חזקים ונתמכים על ידי סוללות ליתיום חזקות וכל זה מאפשר נסיעה עד לטווח של כ 40 קילומטר ללא טעינה, ולמהירות של עד 25 קמ"ש. המרכב שלהם מסיבי והגלגלים איכותיים, וזה מאפשר יציבות גדולה בשעת הרכיבה לאנשים ממשקלים שונים. מחירי הסקוטרים נקבעים על פי הדגמים השונים שמיוצרים עבור צעירים ומבוגרים מבני שני המינים.והם יכולים לנוע בין מאות לאלפי שקלים. אפשר לקנות סקוטר ולשדרג חלקים בו ולרכוש אביזרים נוספים לפי הצורך.

חנות החברה ממוקמת בתל אביב ברחוב הירקון, והיא גדולה, יפה ומרשימה. ניתן לראות בה את כל הדגמים המיוצרים, כך שכל אחד יוכל למצוא שם את מבוקשו. אנשי המכירות ישמחו לעזור בעצות, בהדרכה, בטיפים ובהסברים שונים הקשורים בתחום,על מנת שכל אחד ימצא את הסקוטר המתאים לו ביותר. לכל הסקוטרים ניתנת אחריות רבת שנים, ולחברה יש מחלקת שירות ותיקונים שנותנת מענה לכל תקלה או בעיה שנוצרת במהלך הזמן. הסקוטר הוא כלי מאוד חסכוני, ולהבדיל מרכב פרטי אין עליו הוצאות כבדות כמו תשלום עבור דלק, עבור חנייה, ביטוחים, טיפולי מוסך ועוד. כל זה הופך את עסקת הקניה לאטרקטיבית מאוד, מאחר וההשקעה מחזירה את עצמה במהירות , מה עוד שהסקוטר עושה במקרים רבים את אותה העבודה שעושה הרכב הפרטי.