סוללות לקורקינט חשמלי

האפשרות היחידה לכך שלא הבחנתם או נתקלתם בקורקינט ממונע על ידי סוללות לקורקינט חשמלי בשנה האחרונה היא נמוכה מאוד אני משאר, או משום שלא יצאתם מהבית במשך התקופה הזו. אין זו תהיה הגזמה אם נאמר כי ההסתערות על הקורקינטים בשנים האחרונות על ידי מבוגרים הפכה למחלה מדבקת ולא רק לילדים. רבים מהרוכבים על קורקינטים חשמליים מלווים את הולכי הרגל על המדרכה ומשחררים מהסביבה חיוכים ומבטי השתאות וקנאה.

הקורקינטים החשמליים מגיעים עם מנועים העובדים על חשמל אותם מייצרות סוללות לקורקינט חשמלי, למעשה סוג הסוללות לקורקינט חשמלי יקבע את חוזק המנוע ומשך הנסיעה הרצופה. ישנם קורקינטים שניתן להתיישב בצורה נוחה בעוד יש קורקינטים שידעו לתת לכם נסיעה מהירה במיוחד, כזו שתיתן פייט לקטנועים הנוסעים על הכביש בשגרת היום.

לחלקם גלגלים קטנים, אחרים נראים ככלים שנועדו לרכיבה בשטח ובמרחבים. בבואנו לרכוש קורקינט חשמלי חשוב מאוד לשים לב כי הוא עומד בדרישות התקן הישראלי. זה אומר שמשקל הכלי עומד על 12 קילוגרמים ולא יותר. משקל שמאפשר להכניס אותו לתיק ייעודי, ולשאת אותו על הכתף ללא בעיה מיוחדת. בנוסף נוודא כי הסוללות לקורקינט החשמלי יהיו באיכות מעולה כמו ליתיום לדוגמא ובאמפר גבוה לשימוש רציף וטוב.

ההתניידות על קורקינט חשמלי היא קלילה, וניתן לומר שהקורקינט החשמלי אידאלי למגוון שימושים כמו למשל בתחבורה ציבורית מרווחת. כך למשל הפכה רצפת העץ הרחבה בנמל תל אביב למשטח נפלא עבור רכיבה מענגת של ערב נעים בתל אביב. שלא כמו כלים אחרים, דגם "הגו פאד" לדוגמא מגיע עם סוללת ליתיום מעולה באיכות אירופאית לכל דבר ועניין. גולת הכותרת שלה הוא במשקלה הקטן מאו ביחס לסוללות אחרות. יצרן סוללה זו לאופניים חשמליים מפרסם כי אורך החיים שלה פי שתיים וחצי מסוללות רגילות. משך הטעינה באמצעות סוללת הליתיום הוא בערך שעה וחצי כשמחברים לשקע חשמלי ביתי. טעינה זו תעניק לכם טווח נסיעה של 20 קילומטרים לער, תלוי כמובן במשקל הגוף שלכם והמהירות בה תיסעו.