האם קורקינט חשמלי מסוכן?

יותר ויותר אנשים מטווחי גילים שונים רוכשים לעצמם קורקינטים חשמליים לצרכים שונים של נסיעה בערים צפופות למטרת סידורים או לרכיבה כיפית בשעות הפנאי. נשאלת השאלה : האם קורקינט חשמלי מסוכן? התשובה שהיא שהכלי מאוד בטוח אלא אם כן משתמשים בו שלא על פי ההגדרות והנהלים, ומתעלמים מהחוקים שנחקקים לצורך נהיגה זהירה בו. החברה פתחה קורקינטים חזקים ואיכותיים שמיוצרים על פי סטנדרטים אירופיים ובהתאם לתקני בטיחות שנהוגים באירופה. החומרים שמהם מורכבים הקורקינטים הם חומרים חזקים וקלים כאחד. שיכולים לתת לקורקינט יכולת תנועה מהירה לצד מרכב חזק וקשוח. יש בקורקינט מערכות של בולמי זעזועים, גלגלים רחבים ומערכות בלמים שמשדרגות את הבטיחות בנסיעה עליו. כך שגם קורקינט שמסוגל לנסוע במהירויות גבוהות הוא בטוח לרוכביו.

הרשויות מעוניינות להגדיל את כמות הרכבים החשמליים הדו גלגליים על חשבון הרכבים הפרטיים ממונעי הבנזין והסולר שנעים במרכזי הערים. הם רוצים אוויר יותר נקי וכבישים פחות צפופים. לכן הן סוללות נתיבי נסיעה מיוחדים לסקוטרים ולכלי רכיבה דו גלגליים אחרים, הנתיבים הללו שנסללים בשולי הכבישים החשובים מאפשרים רכיבה בטוחה מאוד, והרוכב צריף להקפיד לנסוע עם ציוד מגן כמו קסדה לראש ומגני ברכיים וידיים. הוא צריך להיזהר בנסיעה ולשים לב להולכי הרגל שמסתובבים בקרבת המסלולים ולעיתים עליהם. צריך לזכור שיש לסקוטר החשמלי את המגבלות שלו , וצריך לרכב בהתאם ולא לעשות פעולות רכיבה קיצוניות.

הסקוטר של החברה נטען בסוללות ליתיום חזקות שמאפשרות נסיעה של עד 40 ק"מ, וזה נותן מקדם בטיחות נוסף לכל מי שמעוניין לצאת ליום סידורים או לרכיבה ארוכה בפארקים. הסקוטרים של החברה תוכננו בצורה כזאת שאין אפשרות של חדירת מים למכלולים חשובים בהם, כך שאפשר לנסוע עליהם בביטחון גם בימים גשומים. הסקוטר של החברה הוא כלי מאוד יעיל וקל לתנועה ויחד עם זאת בטוח, וכדאי לרכוש אותו. ניתן לראות את הסקוטרים של החברה בחנות הדגל בנמל תל אביב, ולקבל אינפורמציה ממומחי השירות הנמצאים בה.