איך לקנות קורקינט חשמלי?

קודם כל צריך להגיע להחלטה על קניית קורקינט חשמלי, אחר כך צריך לברר איזה דגם רצוי לקונה, ובסופו של דבר צריך להחליט היכן לבצע את הרכישה. אלו הם השלבים המקובלים בתכנון ובקנייה של קורקינט חשמלי. החברה היא חברה ישראלית שפיתחה ומייצרת קורקינטים חשמליים באיכות גבוהה מאוד, ועל פי תקנים אירופיים מחמירים. כדאי מאוד להיכנס לדף הפייסבוק או לאתר האינטרנט של החברה ולהתרשם מממנו ומהקורקינטים יש בו. יש אפשרות לקבל מידע מיועצי המכירות של החברה בשיחות טלפון וגם בשיחות פנים אל פנים בחנות.כל לקוח צריך למצוא את הכלי המתאים לו ביותר ואשר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר.

החברה מייצרת קורקינטים שיש להם מפרטים עשירים ויכולות גבוהות. המנוע הוא מנוע חזק שמופעל על ידי סוללת ליתיום איכותית, וכל אלו מצליחים לתת לקורקינט יכולת נסיעה לטווחים של עד 40 קילומטר ללא טעינה, ומהירויות של עד 25 קמ"ש. השלדה של הקורקינט מסיבית והגלגלים חזקים ורחבים, מה שמאפשר לרוכבים נסיעה יציבה ובטוחה. הרשויות סוללות כל העת נתיבים מיוחדים לשימוש קורקינטים חשמליים ורכבים דו גלגיליים אחרים, וכל מה שצריך לעשות זה לרכב עליהם על פי החוקים והתקנות התחבורתיות המתאימות, כולל שימוש באמצעי מיגון מתאימים.

אין צורך להגיע לחנות של החברה מצויד במידע מוקדם.מומחי המכירות ישמחו להיפגש עמכם ולתת לכם מידע מקיף אודות הסוגים השונים של הקורקינטים החשמליים המוצעים למכירה. הקורקינט נמכר עם תעודת אחריות מתאימה שניתנת למספר רב של שנים, ולחברה יש מחלקת שירות ותיקונים מעולה שתיתן שירותי תיקונים ותחזוקה ללקוחות לאחר הקניה למשך זמן ארוך.החלטה על הדגם שאותו רוצה הלקוח לקנות היא החלטה שהוא צריך להגיע אליה לאחר בדיקת כל הנתונים שיש לפניו כולל המחיר, וכאמור, הוא יוכל להיוועץ בנציגי השירות של החברה. בכל מקרה, קנייה של קורקינט חשמלי היא קנייה טובה שתחזיר את ההשקעה לאחר זמן קצר. יש חסכון עצום בתפעול קורקינט חשמלי בהשוואה לרכב פרטי שמונע על ידי מנועי בנזין או סולר. יש חיסכון בדלק, בביטוחים, בתיקונים, בתשלומי חניה ועוד, ולכן לאורך זמן הקניה מאוד משתלמת.